/ netinfo
Активното население в България избра сериала на NOVA пред турската поредица по конкурентната телевизия
С неочаквани обрати и емоционални развръзки започна първият епизод от четвърти сезон на най-гледания български медицински сериал. „Откраднат живот: Чуждо тяло" стартира с категоричен успех за NOVA, а зрителите от активното население 18-49 избраха качествената българска продукция пред турския сериал, излъчван в същия часови слот по втората по гледаемост телевизия bTV. Първият епизод беше предпочетен от 36.7% от активното население на възраст 18-49 години, като зрителите от същата целева група, избрали bTV по това време, са едва 19,8%, което е 85% разлика в полза на NOVA.

Двойно повече са зрителите сред активното градско население на възраст 18-49 години, гледали „Откраднат живот” по NOVA, в сравнение с тези, проследили турския сериал по bTV. Още по-категоричен е успехът на българския сериал сред младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 г. (42,3%), където разликата спрямо втората по гледаемост медия достига 153%, което го превръща в най-гледания епизод от всички излъчвани до момента при тази аудитория.

Откраднат живот
netinfo

Сред посочените целеви групи, през цялото време на излъчване на премиерния епизод, NOVA е най-гледаният канал в България, като непрекъснато увеличава броя на зрителите си.

дял от зрителите
netinfo

Премиерата на четвърти сезон на най-успешния български медицински сериал регистрира значителен ръст и сред основните целеви групи спрямо старта на третия си сезон „Откраднат живот: Възмездието“.

За трите си сезона и 138 епизода, създадени за по-малко от 2 години, „Откраднат живот” успя да върне доверието на зрителите в българските филми и показа, че и у нас могат да се правят качествени продукции на световно ниво.
NOVA е медията, която подкрепя българските филми и сериали на всички платформи и ще продължи да инвестира в тях, да работи с най-утвърдените български продуценти, да дава възможност не само на звездите, но и на всички творчески професии, свързани с киното, да участват в подобни мащабни проекти и да се развиват на родния пазар. Успешната стратегия на телевизията преобърна тенденцията и измести турските продукции от челната позиция в зрителския интерес.